Vores strategi

Nic. Christiansen Gruppens strategiske afsæt for nye mobilitetsydelser, der imødekommer kunderne på fremtidens marked.

Tillad cookies, for at se denne video

Moving mobility and people


Vores vision

Transform the customer journey beyond expectations


Vores mission

Et digitalt og datadrevet mindset

Et digitalt og datadrevet mindset

Nic. Christiansen Gruppen er i fuld gang med en digital transformation. På egen hånd og i samarbejde med vores brands udvikler vi nye måder at drive forretning på, så vi udnytter de digitale muligheder til at forbedre vores arbejdsgange, præsentere vores produkter og interagere med kunderne der, hvor de er. 

Vi har en ambition om at være en datadrevet organisation, der udnytter eksisterende og nye digitale muligheder til at møde markedet, forbedre forretningen og skabe innovation - ikke kun for os selv, men for hele autobranchen, som vi kender den.

Fremtiden er fysisk og digital

Fremtiden er fysisk og digital

Vi tror på, at fremtidens autobranche er en hybrid mellem fysiske service- og oplevelsescentre og digitale værktøjer til både kunder og fabrikanter.

Kundernes adfærd bliver stadigt mere digital, men behovet for at se, røre og prøve bilerne inden køb forsvinder ikke. Derfor satser vi på en omnichannel kundeoplevelse, så kundens behov og forventninger altid bliver mødt af vores forretning.

Stærke partnerskaber for succes

Stærke partnerskaber for succes

Nic. Christiansen Gruppen har gennem mange år været en stærk strategisk samarbejdspartner for både forhandlere og fabrikanter på de nordeuropæiske og baltiske markeder. Vi er en stor koncern med mange kontaktflader i branchen og samfundet, og vi søger det gode samarbejde på tværs af vores markeder og forretningsområder. 

Koncernværdierne

Nic. Christiansen Gruppen som koncern er drevet af et fundament af stærke værdier. 

Ordentlighed

Vi er åbne overfor hinanden – og siger tingene som vi oplever dem – vi taler med og ikke om hinanden.

Vi udviser ansvarlig og respektfuld adfærd med en åben og tillidsfuld kommunikation – det være sig både eksternt og internt.

Ambition

Vi stræber efter hele tiden at forbedre, udvikle og nytænke på alle niveauer.

Vi eksekverer!

Passion

Kunder og kollegaer skal mærke, at vi er en virksomhed, hvor høj energi og entusiasme er grundstoffet.

Sammenhold

Vi ønsker at agere som et samlet NCG.

Sammenhold er vores bedste fundament for fremtiden. Vi skaber rammerne. For at lykkes har alle ansvaret for at samarbejde på tværs.